• سن، جنسیت، محل اقامت
• الگوی رفتاری
• دلیل و هدف
• بحران مشتری و راه حل شما
• ارزش پیشنهادی محصولتان برای مشتری
ارزیابی ایده کسب و کار
قبل از هر اقدامی برای طراحی فروشگاه آنلاین، مطمئن شوید محصولتان خریدار دارد. برخی مواقع ممکن است محصولی عالی داشته باشید و کل طرفدارش باشند اما خریدار نه. به عنوان نمونه اثری هنری خلق کردید و آن را برای فروش گذاشته اید. احتمالا نظرات مثبت زیادی دریافت می کنید ولی کسی حاضر به پرداخت مبلغ مورد نظرتان نیست. سخت کجاست؟
دلیل آن می تواند موارد پایین باشد:
• بها نامناسب فرآورده نسبت به رقبا
• گزینش باطل مشتریان هدف
• عدم وجود تقاضا برای خرید محصولتان
و هر دلیل دیگری که مشتری را از خرید محصول شما مفتوح می دارد. راه حل ساده است. پیش متعلق به که محصولتان را در فروشگاه آنلاین عرضه کنید، آن را در فضای مجازی به فروش بگذارید. از اینستاگرام و تلگرام یا شیپور، دیوار و… کمک بگیرید. این گونه به صورت سر راست با مشتری پیوستگی استوار کنید و محصولتان را بفروشید. هنگامی که بعد از ارزیابی، اطمینان خاطر پیدا کردید که محصولتان خریدار دارد و مخاطب آماده به پرداخت مبلغ باره نظرتان می باشد، فروشگاه آنلاین خود را تاسیس کنید.
سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی

پس از این که اسم و لوگویی مناسب برای فروشگاه آنلاین خویش پیدا کردید، قدم بعدی انتخاب سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی است. این سیستم همه ی امکانات باره احتیاج شما برای تاسیس یک فروشگاه آنلاین را در اختیارتان می گذارد.
ووکامرس از محبوب ترین ها در میانی فروشگاه ساز ها است که بر اساس ی وردپرس می باشد. پرستاشاپ، مجنتو و اپن کارت نیز از دیگر سیستم های مدیریت محتوا هستند.

استخدام نیروی‌ انسانی کارآزموده و رعایت اصول سئو در طراحی فروشگاه اینترنتی

پس از طراحی فروشگاه آنلاین و آغاز شدن مراحل ابتدایی کار، شما به نیروی انسانی متخصص نیاز دارید. با بررسی دربایستن های خویش در کل ی گویه ها، و گزین کردن بایسته ترین ها با توجه به بودجه تان چندی نیروی انسانی پرکار و متخصص رااستخدام کنید. به عنوان مثال شما به بازاریاب شبکه اجتماعی، گرافیست، تولید کننده محتوا و سئو پیشه در فهرست استخدامتان نیازمندید. بدیهی است که هرچه تخصص آن ها اغلب باشد، در کارتان کامیاب تر خواهید بود.

اهمیت سئو را به هیچ عنوان فراموش نکنید. اگر می خواهید فروشگاه آنلاین شما بدست مشتری شناخته شود، پیش درآمد باید آن را به موتور های جست و جوی گوگل بشناسانید. این می تواند از اصلی ترین ارکان کامیابی فروشگاه آنلاین شما و هر کسب و کار آنلاین دیگری باشد. رتبه ی خویش را در موتور جست و جوی گوگل بالا ببرید و این نوع فروش خویش را اغلب کنید!
دریافت نماد اعتماد الکترونیکی

برای اخذ درگاه بانکی و جلب اعتماد مشتری، مم هستید مظهر اعتماد الکترونیکی اخذ کنید. از سخت ترین مرحله های راه اندازی فروشگاه آنلاین اخذ نماد اعتماد است. پس هر چه زودتر برایش اقدام کنید. به سایت enamad.ir مراجعه کرده و مراحل گرفتن نماد را ابتدا کنید. پس از اینکه تعهد نامه را به چهره محضری امضا کردید آن را برای سمبول(لاتین) بفرستید. این نوع مشخص می شود که فروشگاه آنلاین شما تقلبی نمی باشد.

 
ساخت درگاه پرداخت اینترنتی

مشتری برای پرداخت خرج ی محصولتان، دربایستن به درگاه بانکی دارد. پرداخت آنلاین، واریز به شماره حساب و پرداخت نقدی از روش های پرداختی می باشند. بهترین گزینه پرداخت آنلاین می باشد. کافیست از بانکی معتبر، درگاه پرداخت تهیه کنید.

در فرجام فراموش نکنید که هیچ موفقیتی بدون سعی میسر نمی شود. نکات ذکر شده در این مقاله فقط مراحل تاسیس و طراحی فروشگاه آنلاین می باشد. چالش هایی در کناره آن وجود دارد که ممکن است بار ها شما را زمین بزند. توان امید نشوید. تلاشتان را اغلب کنید، رقبا را کناره بزنید و برترین شوید.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها