امروزه مشتریان فروشگاه آنلاین بسیار مفصل تر از مشتریان مغازه ها و فروشگاه های سنتی دیگر شده اند. اکثر شرکت ها روش تجارت خود را تغییر دیتا اند چرا که ملت سایر وقت خود را صرف رفت و آمد های طولانی و پردردسر نمی کنند. اغلب ترجیح می دهند با یک کلیک، فرآورده مورد نظرشان را در خانه اخذ کنند. گسترش اینترنت، بازرگانی های سنتی را ناچیز رنگ کرده و جای آن ها را به فروشگاه آنلاین داده است. طراحی فروشگاه آنلاین و راه اندازی آن در ماضی با امکانات کمتر و مشکلات بیشتر رو به رو بود. اما در حال حاضر که اعتماد ملت به فروشگاه های آنلاین جلب شده است، نداشتن آن مایه می شود از رقبا عقب بمانید.

پس وقت آن رسیده است که به تعقیب راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی باشید. پیش از این که به طراحی فروشگاه آنلاین اقدام کنید، باید اصول اولیه این پیشه را بدانید الی فروشگاهی را تاسیس کنید که در بازار رقابت از رقبای جدی که وجود دارد عقب نماند و شکست نخورد.رقبایی که در این بازار کبیر و جدید هستی دارد، زیاد نیرومند عمل می کنند و شغل را برای شما دشوار خواهند کرد و جای هیچ گونه اشتباهی برایتان نمی گذارند. البته نگران نباشید. شکست خوردن و آغاز مجدد است که شما را کامیاب می کند.
با گرین وب به اتفاق باشید تا مراحل تاسیس و طراحی فروشگاه آنلاین را بررسی کنیم.

در فروشگاه اینترنتی چه بفروشیم

اگر قبل از اینکه به اندیشه راه اندازی فروشگاه آنلاین افتاده باشید، مغازه ای معمولی داشته باشید حتما شغل برایتان ساده تر است. چرا که می دانید محصولی که می خواهید به فروش بگذارید چیست و مبتلا سردرگمی نمی شوید. ولی اگر هنوز ایده ای ندارید ما شما را ارشاد می کنیم.

در قدم اول سعی کنید توانایی ها وعلایق خویش را در عقیده بگیرید. چیرگی شما در چه زمینه ای است؟ در خیاطی؟ زیاد خب، فروشگاه پوشاک خویش را تاسیس کنید. در قدم بعدی سعی کنید همیشه ایده ای ناب در محصولتان به پیشه ببرید. نمی گویم آن را پیچیده کنید. تنها آن را میانی محصولات مشابه، خاص و کاربردی تر جلوه دهید. اگر محصول شما نیز همانند سایر محصولات موجود باشد، امکان منتخب شدن شما از سوی مشتری، بین رقبای سرسخت در هر مقوله که در حال آماده در فروشگاه آنلاین وجود دارد بسیار ناچیز است.

اما اگر ایده ی خاصی در ذهن ندارید، می توانید گزینه ی همکاری با برند های معتبر تر و دوست داشتنی تر را برگزیدن کنید. هر چند آن ها هم به تعقیب افرادی با توانایی بالا هستند.
شناسایی بازار و مشتریان هدف

منظور از مشتریان هدف افرادی است که در وسط مخاطبان فراوان فروشگاه آنلاین، جذب فرآورده شما خواهند شد. به عنوان نمونه فرآورده شما ساز می باشد. مشتریان منظور شما نوازندگان هستند. باید آن ها را طبق این معیار ها دسته بندی کنید.

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها