3 - سازش با اشکال تبلت و گوشی تلفن های همراه ( responsive )

شرایط فعلی دیگه در حدود 70 % وب گردی ها با اسمارت فون ها و تبلت ها انجام می شه که دلیلش نیز مشخصه ; سهولت حمل و به کار گیری . پس اینترنت سایتی که با این وسایل هوشمند سازگار باشه این مزیت رو برای ما داره که هر فردی در هر زمان و جای جای ای از عالم بتونه به تارنما ما دسترسی داشته باشه . این سازش به درجه بندی وبسایت ما در موتورهای کاوش نیز یاری می کنه .


4 - به کار گیری از آرم اعتماد الکترونیک

با اعتنا به ی های مغازه های اینترنتی که تعدادشون نیز کم نیست برای جلب اعتماد یوزرها و مشتریان استعمال از این آرم با اهمیت و ضروریه , نشانه اعتماد الکترونیک یک نشان دیجیتالی ست و از سمت وزارت صنعت و معدن به دکان های اینترنتی ای که اصول معلوم شده در‌این وزارتخونه رو رعایت کرده باشن وابستگی می گیره .


5 - توضیح بی نقص برای هر مال

در اینجا فروشنده ای وجود نداره که پاسخگوی سوالات مشتری در رابطه محصول ها متعدد باشه به همین علت حتماً تمام توضیحات مرتبط با هر مال رو تماما در تارنما بزارید .
6 - قابلیت و امکان مقایسه و کاوش تولیدات

امکاناتی مثل جستجوی فرآورده متبوع , مقایسه کالاهای شبیه با نیز , انتقاد و بررسی و نظرهای خریداران درباره‌ی کالاها , فروش های ویژه روزمره و تخفیف های فصلی می تونه برای بازدیدکننده ها خیلی حیاتی و دیدنی اعتنا باشه .
7 - جواز

بیشتر از 90 % از سایت های فروشگاهی جانور که اکنون به فروش نجومی نیز وصال هنوز جواز ندارن , شما نیز برای آغاز نیاز به جواز ندارید و همون آرم اعتماد الکترونیک ( سند طومار SSL ) کافیه .
8 - از تصدیق طومار های مشتریان به کارگیری نمائید

در وب سایت می توانید قسمتی ایجاد کنید که مشتریان متن های تشکر و تمجید از محصولات یا خدمات شما رو قرار بدن ، نظرات مثبت خریدار ها روی افراد جدید و کاربرهاتون بیشتر از هر تبلیغی تاثیر داره.
9- Landing Page یا صفحه فرود

یکی از مهم ترین بخش های وب سایت های فروشگاهی Landing Page ها هستن ، به این معنی که وب سایت شما در ازای دریافت اطلاعات از کاربرانش مثل ایمیل یک سری هدایا در اختیارشون قرار می ده. این هدایا می تونه کوپن تخفیف ، کد های تخفیف ، محصولات موجود در فروشگاه ، فایل های صوتی یا تصویری و … باشه. این صفحه یک نوع تبادل اطلاعاته و اگر هدیه ای در قبال این اطلاعات بهشون تعلق نگیره ممکنه اصلا تمایلی به اینکه اطلاعاتی در اختیار شما قرار بدن نداشته باشن.

شاید فکر کنید این که اطلاعات کاربر ها رو در اختیار داشته باشین به چه دردی می خوره و چرا باید براش هزینه کنید ؛ صفحه فرود به تنهایی کمکی به تجارت شما نمی کنه اما اگه با روش های دیگر بازاریابی اینترنتی ترکیب بشه خیلی مفیده مثلا با گرفتن ایمیل های کاربران و ترکیب شون با ایمیل مارکتینگ (ارسال ایمیل انبوه به کاربران و مشتریان قدیم و از تجارت خودتون لحظه به لحظه آگاهشون کنید ) به بهترین جواب در این نوع بازاریابی می رسید.
چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

برای انجام این کار می تونید از CMS ها (سیستم های سایت ساز رایگان) مثل WordPress ، PrestaShop ، Joomla و … استفاده کنید که هزینه ای ندارن اما اگر مشکلی از لحاظ بودجه ندارین طراحی سایت رو به شرکتی که تو این زمینه تخصص داره بسپارید و بعد فقط سایت رو خودتون مدیریت کنید.
برای در نظر گرفتن امکانات وب سایت فروشگاهی خود حتما با متخصص طراحی وب م نمایید. دارکوب از سال 81 تا کنون در زمینه طراحی سایت های اینترنتی فعالیت دارد و در این سال ها در حدود 2500 وب سایت طراحی نموده است که در حدود 500 وب سایت طراحی شده این شرکت فروشگاهی می باشند و تجربه فراوانی در امر طراحی سایت فروشگاهی دارد و می توانید به صورت رایگان جهت راه اندازی سایت فروشگاهی خود م نمایید.

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها